20 Mayıs 2012 Pazar

Vegan icli kofte



Bu hafta sonu, esimin annesi benim icin ozel olarak ugrasip vegan icli kofte hazirlamisti. Bunun tarifini burada veremeyecegim, ama oldukca basarili oldugunu soylemeliyim. Biraz hayal gucu ve kesif duygusuyla neler yapilabiliyor. Yalniz sunu soylemeliyim ki bu beni asacak bir proje olurdu, ve ancak esimin annesi yapabilirdi. Gerci benim de esimle beraber vegan ravioli yapmisligim vardir, hem de oldukca kisitli ve yaraticilik gerektiren kosullar altinda, ama bu baska bir sey. Icli koftenin hayvansal etlisini yapmak bile beceri gerektiren bir sey gordugum kadariyla, ve bunun veganini yapmak daha da zor. Ama oluyor, hem de super oluyor. Gecenlerde bir de vegan lahmacun ve vegan kiymali pide yemistim, birini restoranda, birini de piknikte. Bunlarin yazisini da ileride yazacagim.

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sayfamda Baslattigim cocuklar icin yumurtasiz ve sütsüz etkinligine sizide davet ediyorum bizimle en az bir tarifinizi paylasirsaniz cok sevinirim saygilarimla.

    YanıtlaSil
  3. cok güzel gözüküyor yelizcim. ben de kac senedir icili köfteyi veganlastimaya calisiyorum, ama tam olmuyor. bulgurun icine, yumurta yerine ne koymus? yapismasi icin?

    YanıtlaSil
  4. Yumurta koymuyor, ince bulguru iyice yoğurunca yapışıyor.

    YanıtlaSil